Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is natuurlijk heel vervelend. Maak een foto van de beschadiging en stuur deze door naar onze klantenservice. Als het een productiefout of beschadiging is door verzending, zullen we het uiteraard kosteloos voor je herstellen.

Ik ben niet blij met mijn geleverde bestelling, wat nu? 

Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met je geleverde bestelling. Dit vinden wij natuurlijk ook erg vervelend. Het beste kun je ons een mail sturen met een foto van het ontvangen product en een omschrijving wat je tegenvalt. Als wij hierin een fout hebben gemaakt of niet de juiste teksten hebben gecommuniceerd op de webshop kijken we altijd naar een oplossing.Betreft het een gepersonaliseerd product en hebben wij gemaakt wat wij hebben gecommuniceerd, dan kunnen wij je helaas niet verder helpen omdat het een gepersonaliseerd product betreft.Niet gepersonaliseerde producten kunnen uiteraard retour gestuurd worden binnen de wettelijke bepaalde tijd.

Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen? 

Bij gepersonaliseerde producten is dit helaas niet mogelijk. Heb je een standaard product besteld en wil je deze retourneren of omruilen, dat kan. De retourkosten van je product zijn voor je eigen rekening. Heb je een andere vraag, neem dan contact op met de klantenservice.